Máme štěňátka :)

15.12.2017 19:37

Konečně jsme se dočkali, miminka jsou na světě. Jsou to 3 krásně baculaté holky. Jedna rubínka a dvě černý. Já jsem tak šťastná, že to Caliopka tak krásně zvládla. Ale nervy to byly, teda pro mě.. První holčička (BT) se narodila 0:05 s váhou 254g. Druhá holčička (BT) nás trochu napínala a narodila sev 1:40 s váhou 267g. A poslední holčička (RU) se narodila chvíli po ní ve 2:00 s váhou 223g. Všechny holky velmi rychle zjistily, co mají dělat, tak se s pelíšku ozývá jen spokojené mlaskání. Caliopka je vzorná maminka, ven ji musím vytáhnout a hned, jak se vyvenčí, tak běží jak blázen zpět za miminkama. Na focení mi je zatím nechce půjčit, ale zkusím zítra nebo pozítří nějakou fotečku pořídit :) 

 

16.12.2017

Holky rostou jako z vody, černý holky váží už 271g a 312g, rubínka se snaží je dohonit, má 254g. To jsou teda otesánci :D Taky se mi porařilo využít chviličky, kdy byla Caliopka venku a holky jsem v rychlosti vyfotila. Takže mi dovolte, abych vám je představila :)

 

BT holka 1                                                                        BT holka 2

 

RU holka

 

20.12.2017

Tak, první holka překročila půl kila. Jsou to nenažránci :D Aktuální váhy tedy jsou BT holka 2 - 517g, BT holka 1 - 430g a v těsném závěsu rubínka - 425g.

Pomalu, ale jistě se nám rýsují jména. Co nevidět je zveřejním :)

  

BT holka 1                                           BT holka 2

RU holka

 

22.11.2017

Holky mají jména. BT holka 1 = Gilly, BT holka 2 = Gwenny a RU holka = Ginny 

Všechny holky již zdvojnásobily porodní váhu :)

 

28.12.2017

Holky mají již 14 dní, nastal čas na první odčervení. Každá dostala 0,5ml pasty Caniverm. Maminka samozřejmě taky, jen trochu víc (aby nezáviděla :D)

A dnešní váhy jsou: Gilly - 684g, Ginny - 795g a Gwenny neuvěřitelných 951g

 

 

23.1.2018

Nějak jsem nestíhala, tak přidávám novinky až dnes. Jsem ostuda, já vím a děsně se stydím :) V rychlosti jsem nahrávala fotky a videa jen na Facebook. Tak pokud chcete, nakoukněte :)

A co se tedy do dnešního dne změnilo? Asi všechno :D Holky už běhají jak draci, skáčou a perou se, štěkají a vrčí. Reagují na mlaskání (tak jim signalizuji papání). Nosí hračky - nejen ty svoje, ale i od dětí. Pijí vodu z misky a žerou granule.. no přesněji řečeno se snaží, ale hlavní jídlo je asi stále maminčino mlíčko. Dnes jsme zvládli další odčervení (již třetí), za odměnu dostaly všechny kousek piškotku. A pozítří nás čeká první návštěva u pana doktora, očkování a čipování. Snad to holky zvládnou na jedničku :)

Už jsme se osobně seznámili se všemi budoucímí pánečky a vypadá to, že se budou mít všechny stejně dobře, jako u nás :D


[CNW:Counter]