Rodinné kavalíří setkání 2013

15.07.2013 15:21

Letos jsme se sešli opět na brněnské přehradě, kde už to všichni známe. Nevymýšlela jsem nic nového, protože je to tam moc fajn. Počasí nám přálo, bylo krásně teploučko, tak někteří kavošci strávili celou dobu ve vodě. I když se jim už bradičky třásly, stejně je nešlo vyhnat na souš :)

Na oběd jsme si zašli do restaurace U Kotvy a poté se vydali posedět opět na hrad Veveří. Doufám, že se všem účastníkům letošní setkání líbilo. Pár pejsků jsem viděla po několika letech, takže já jsem naprosto spokojená. Děkuji všem, kteří obětovali den a přijeli za námi :)

Letos se zúčastnili:

Aick z Derylova panství

Imperial Red Inu Yasha´s Bestia

Akira z Derylova panství

Emmy z Derylova panství s dcerou Cassie Mechový Achát

Erwin z Derylova panství

Ewan z Derylova panství

Anette z panství barona Skeneho

Aloise z panství barona Skeneho

A naše 4 loupežnice - Angela, Alexia, Cristel a Frenzy z Derylova panství

snad jsem na nikoho nezapoměla :D

 


[CNW:Counter]