Ryby - jak to s nimi vlastně je?

24.07.2012 10:52

narazila jsem na toto: "Směsi s obsahem rybího masa je třeba před zkrmením tepelně upravit. Syrové obsahují enzym thiaminázu, která ničí vitamín B1. Tepelná úprava krmiva tento enzym inaktivuje. Ryby mají obecně nižší chutnost." 

Co je na tom pravdy? Jako vždy jsem se obrátila na diskuzi o BARFu a tady jsou odpovědi:

  • Je to pravda u sladkovodních ryb. ale stejně jako s bílkem a dalšími věcmi platí, všeho s mírou. Pochybuju,že někdo krmí sladkovodní ryby obden:-)
  • aj ked ho das tri dni po sebe je to ok, ide skor o to, aby ryby neboli zakladom stravy. aj ked pri plemenach povodne pochadzajucich z "vodnych" oblasti ako labiky a retrievre by ani s tym nebol problem. kazdy pes si v genetickej vybave nesie nieco ina a podla toho mu treba prisposobit stravu :-)))
  • Dávám Pangamin a neřeším to ;-)
  • když chceš rybu tak spíš asi ty co enzym neobsahují a máš po starosech (losos,pstruh,úhoř,štika,síh,okounek,treska)

Takže jsem zase o něco chytřejší. Máme objednaného kapra+sumečka od Vetamixu na zkoušku, tak jsem zvědavá, jestli budou papat. S lososem jsme slavili úspěch a mám objednané další 3 kila :) Pangamin sice nedáváme, ale dáváme pivovarské kvasnice, takže béčka budou mít dost :)


[CNW:Counter]