Telecí

10.08.2012 16:45

Dnes máme poprvé telátko :) Nakrájela jsem jim to na cca 4x4x4 cm kousky (nebo už kusy?). Stávkovala akorát Angela, na ní to už asi bylo moc velké a žvýkat se jí nechtělo. Na véču tedy speciálně pro ni masíčko trochu zmenším. Ostatní holky byly šikovné, dokonce i Cristela, které se moc nechce kousat a má raději mletiny. 

Jinak jsem udělala poprvé objednávku u Becres. Sice paní volala, že už to má připravené, ale když jsem přijela, tak jí tam spousta věcí chyběla. Něco nám nahradila něčím jiným (za stejnou cenu, kterou jsem měla objednávku. dala nám lepší, tak jsem ráda), jediné, co nám chybělo bylo hovězí bez kosti. Nevím, jestli budu brát maso u nich, ještě vyzkouším jeden obchůdek :) Výhoda u nich je ta, že nemají jen Vetamix, ale i nějaké svoje, Falco a dokonce i BD-yummy (od nich máme lososa a na toho jsem moc zvědavá). Na příště máme vybraný ještě jeden obchůdek, tak uvidím, od koho budeme nakonec brávat. 


[CNW:Counter]