Coursing - Mistrovství Moravy, Dolní Domaslavice

21.09.2013 15:14

Protože se mi moc líbila Cristel na srpnovém Mistrovství ČR, kde dělala sparinga Frenzynce, rozhodla jsem se přihlásit do tohoto závodu i ji. Původně jsem nechtěla jet, je to přece jen obrovská dálka.
Nakonec mě přesvědčili další dva kavalíři, kteří si zde dělali licenci. V sobotu s námi měli první dva sólo běhy a v neděli, kdy běhali chrti, si zaběhli zbývající 2 párové běhy. Takže za víkend si oba dva stihli udělat licenci. Moc gratuluji Arniemu z čertova pupěte (maj. Barbora Staufčíková) a Ramoně ze Západní stráně (maj. Markéta Řeháčková) ke získání coursingové licence. Konečně máme pořádné soupeře :D  A rozdáme si to hned v listopadu na brněnském Honu na lišku :)
Teď ale zpět k samotnému závodu. V naší kategorii IX.FCI běželi 3 psi. Naše 2 kavalírky  Frenzy  a Cristel a velký pudl. V prvním kole se moc nepředvedla Cristel, která opět začala chytračit, takže po několika prvních metrech se rozhodla počkat na střapec v cíli. Naštěstí tudy střapec projížděl ještě do druhé poloviny tratě, tak si zaběhla alespoň tu. Myslela jsem si, že bude mít nedoběh, ale nakonec získala 112 bodů. Frenzy měla 176 bodů a pudl 181 bodů. Druhá trať byla hodně technická a hodně těžká. Cristel tentokrát utíkala asi do dvou třetin, kde se jí Frenzy vzdálila natolik, že střapec ztratila a bohužel se vydala hledat ho na opačnou stranu. Takže do cíle doběhla akorát Frenzy.
Nakonec na 2.místě skončila Frenzy (349 bodů) a na 3. místě Cristel (263 bodů)

 


[CNW:Counter]