Coursingové mistrovství ČR - Slušovice

25.08.2013 20:00

Frenzy - 1 místo, Mistr ČR

Do tohoto závodu jsme se museli nominovat, což se Frenzy podařilo.  Je to největší závod sezóny, tak jsme se moc snažili, abychom mohli jet.

Po malém tréningu na klubovém kavalíři setkání jsem se rozhodla přihlásit i Cristel. Ona ale neměla splněnou nominaci, tak běžela jen tréning a jako sparing Frenzy. Jak někteří víte, tak Cristel mi poslední 2 sezóny nechtěla běhat, takže jsem ji nikam nehlásila. Tato pauza jí udělala dobře a ona opět začala střapec sledovat, což jsem si právě na klubovém setkání potvrdila.

V neděli brzy ráno jsme vyrazili do Slušovic. Cestou pršelo, tak jsem měla strach, aby závod nebyl odvolaný. Ale naštěstí ve Slušovicích bylo docela hezky. Během dne spadlo jen pár kapek a pršet začalo až během vyhlášení výsledků a už nepřestalo. Tak jsme měli veliké štěstí.

Frenzy s Cristel běžely hned první běh závodu. Držela jsem oběma holkám pěsti. Přiznám se, že víc Cristelce, aby se opět neotočila za první kladkou.  Ale šlo jim to krásně, obě doběhly do cíle plné sil. Jen jsem byla překvapená, že nám natáhli kratší trať než ostatním. Nestala se nějaká chyba? Nebudeme mít míň bodů? Raději jsem se šla zeptat pořadatelů. Prý nám a ještě krysaříkům dají kratší. Dobře no. Vlastně, proč ne. Frenzy by to sice zvládla oběhnout 2x dokola, ale Cristel přece už jen má svůj věk, navíc po tak dlouhé pauze.  Po prvním kole jsme měli 170 bodů. Stejně, jako další pes v naší skupině, velký černý pudl. Druhé kolo bude určitě nervák :)

V druhém kole jsme si nechali natáhnout už delší trať. Však nejsme žádný prťata :) I tento delší běh, cca 700m, holky krásně odběhly. Na Cristel ale bylo vidět, že jí to dalo zabrat. Přece jen, není v takové kondici jak Frenzy, které musíme házet aporty hodiny a hodiny, občas i celé dny :) Ještě jsem se podívala na běh pudla, jestli máme šanci. Ale přišlo mi, že všichni běží tak krásně, tak jsem si vůbec netroufla tipovat, jak to dopadne.

Konečné výsledky jsme se dozvěděli až na samotném vyhlášení. Jaké to bylo překvapení, když nejdříve vyhlásili pudla na druhém místě. O jeden jediný bod byla Frenzy na místě prvním a zároveň získala titul Mistr ČKS . Navíc jsme dostali speciální cenu od rakouské rozhodčí, paní Kronsteiner. Že byla překvapená rychlostí, jakou dokáže vyvinout tak malý pejsek. Byla jsem moc hrdá, jak je Frenzy šikovná.

 


[CNW:Counter]